KALAND INDUL!
2013.01.25. 18:02
A hosszú téli kényszerpihenő után, mint mindenki, én is nagyon vártam, hogy motorra ülhessek.
Elsőként a motort igazították hozzám szerelőim. Az üléspozíció és a kezelő szervek precíz beállítását követően hatszor léptem pályára. Összességében kb 50 kört teljesítettem. Kipróbáltam egy magasított és egy alacsonyabb kormányt. Teszteltem különböző futómű beállításokat, különböző keménységű rugókat. A nap végén 1:40,7 köröket motoroztam, ami az első tesztnapon jó időnek számít tekintve, hogy nem a pályarekordom megdöntése, hanem minél több különböző beállítás kipróbálása volt a cél.
A második napon kicsit mostohább időjárási körülmények között motoroztunk. Elsősorban az erős szél okozott gondot. Az állandó 20 km/h szelet 40 km/h-ás széllökések tarkították. Zavaró volt a szél által pályára felhordott homok is. A Suzuki illetve a Kawasaki legénysége mindössze néhány kört töltött a pályán. Mi azonban, érzékelve az előttünk álló feladatok nagy volumenét, folytattuk a tegnap megkezdett munkát, keményen dolgoztunk.
A fő hangsúlyt az első futómű beállítására helyeztük. Sokat kísérleteztünk a csúszó kuplunggal. Sok időt szántunk a kipörgés gátló ideális beállítására. A nap végére rengeteg hasznos, később jól felhasználható ismeretanyagra tettünk szert.
Holnap Jerez felé vesszük utunkat. 22-23-án gurulunk majd ki a pályára. Tekintve, hogy Jerez verseny helyszín, ennek a tesztnek óriási jelentősége lesz.
|