Németh Balázs

NÉMETH BALÁZS


"ÉV SPORTOLÓJA"  2009, 2011
"Újbuda kiváló sportolója" 2014
Az év legeredményesebb motorversenyzője 2014
 

 
Menü
 
Motor
 
Levelezés
 
Partner
 
link
 
Datum
2025. Május
HKSCPSV
28
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
<<   >>
 
Látogatók
Indulás: 2005-09-19
 
Pontos idő
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
versenyzők
 
G-mail
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
Hirlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Forum
 
Pályák
 
Keres-kínál
 
Tesztmotor
 
tár
Tartalom
 
Hírek
Hírek : Motorrevű -- A göröngyös boxutca

Motorrevű -- A göröngyös boxutca

  2012.04.03. 20:09

Minden jó, ha vége jó!


Velősen így foglalhatók össze az imolai hétvége eseményei. Az első szabadedzést követően sorozatban jöttek a kellemetlen meglepetések, de a végeredménnyel elégedett vagyok.



Az első időmérőn folyamatosan ledadogott a motorom. Ezért több mint 25 percet töltöttem a boxban, és korábban be kellet fejeznem az edzést. Szerelőim elektromos hibára és benzin pumpa problémára gyanakodtak. Ezeket a gondokat sikerült orvosolni. A második szabad edzésen elszállt blokkom azonban gyógyíthatatlannak bizonyult. Sajnos felújított blokkokkal ez előfordulhat. Én félek attól, hogy ez a probléma később is előjöhet. A „nyolc plombás” szabály ismeretében a szezon végén komoly gondjaim adódhatnak ebből.
Nagyon hiányzott az az edzésidő, amit emiatt nem a pályán, hanem a box „kinzópadján” töltöttem. Az első időmérő alatt több mint 25 perc volt a kényszerpihenőm, a második szabad edzésen mindössze két kört tudtam menni. Szerelőim azonnal hozzáláttak a motor rendberakásához. A feszített tempó ellenére belecsúsztunk a második időmérőbe, így azt 10 perc késéssel tudtam elkezdeni, és három kiállásra volt szükségem. A piros zászló utáni utolsó körre mindenki egyszerre zuhant ki a pályára. Úgy nyomult minden pilóta, mintha az életéért harcolna. Én is beleadtam apait, anyait. Az 1:53.03-as eredménnyel a 9. rajtkockát szereztem meg, amivel az előzmények után nagyon elégedett voltam. Szerelőm, Végh Jana szerint akár 1 másodperccel is érhettünk volna el jobb időt, ha kihasználhattuk volna az összes edzés lehetőséget.
 



Sajnos a verseny sem kezdődött jól. Telemetriás mérnökünkkel nem tudtuk kifogástalanul beállítani a rajt automatikát, ezért a versenyre kiiktattuk. A hosszú áttételűre cserélt 1-es fokozattal egy kisebb hiba miatt nagyon lomhára sikerült a rajtom. Visszacsúsztam a 17. helyre. Előjöttek memóriámból a tavalyi emlékek, hisz elég sok versenyt kezdtem ilyen, vagy még rosszabb pozícióból. Kis tülekedés, lökdösődés után a negyedik körtől tudtam saját tempómat menni, és körről körre javítottam pozíciómon. Szabálytalanságok miatt öt versenyzőt vontak megfigyelés alá. Sofuoglu és Scholtz nem teljesítette az áthajtásos büntetést, ezért őket kizárták, de a velem nagy harcban levő Leonov szabálytalansága – sárga zászlónál négy helyet ment előre – elkerülte a bírók figyelmét. Ez azért is bosszantó, mert a büntetés elmaradása miatt az összetett pontversenyben is elém került. Legközelebb óvnunk kell hasonló esetben. Végül 7-ként szakítottam át a képzeletbeli célszalagot, ami fenti történések ismeretében kiváló eredménynek tekinthető.
Csapatomnak, szerelőimnek köszönöm, hogy a sok probléma ellenére is sikerült versenyképes állapotba hozni motoromat, és egyenrangú ellenfele lehettem a legjobbaknak.
Nagyon sok sms-t, e-mailt, kaptam. Rengetegen gratuláltak idei első pontjaimhoz. Mindenkinek nagyon köszönöm a biztatást, bátorítást. Sokat jelent számomra az a figyelem, amely szurkolóim részéről pályafutásomat kíséri.

Még nincs hozzászólás.
 
BlogPlusz
Friss bejegyzések
2025.04.11. 23:14
2024.04.19. 21:03
2024.04.05. 17:33
2024.04.03. 17:11
2024.03.31. 23:20
Friss hozzászólások
 
Tartalom