Németh Balázs

NÉMETH BALÁZS


"ÉV SPORTOLÓJA"  2009, 2011
"Újbuda kiváló sportolója" 2014
Az év legeredményesebb motorversenyzője 2014
 

 
Menü
 
Motor
 
Levelezés
 
Partner
 
link
 
Datum
2025. Május
HKSCPSV
28
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
<<   >>
 
Látogatók
Indulás: 2005-09-19
 
Pontos idő
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
versenyzők
 
G-mail
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
Hirlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Forum
 
Pályák
 
Keres-kínál
 
Tesztmotor
 
tár
Tartalom
 
Hírek
Hírek : Hungaroring aug.31-szept.3

Hungaroring aug.31-szept.3

Balázs  2006.09.06. 21:56

ALPOK - ADRIA BAJNOKSÁG 8. FORDULÓ; GSXR KUPA 8-9 FORDULÓ; 200 MÉRFÖLDES ENDURANCE VERSENY

 

 

 

Örülök, hogy ezúttal nem kell magyarázkodnom, műszaki hibára, sérülésekre hivatkoznom. Kimondhatatlanul boldog vagyok, hogy hazai közönség előtt sikerült jól szerepelnem ezen a hungaroringi hétvégén.

Elég sűrű volt számomra a program. Indultam a GSXR kupán, az Alpok –Adria bajnokságban SST -1000-ben valamint a 200 mérföldes endurance versenyen.

Jól kezdődött minden, hisz mindhárom kategóriában pole pozicióból várhattam a rajtot. Túl szép volt minden! Tartottam tőle, hogy ez napokon keresztül így nem folytatódhat.

 

Nos az a bizonyos porszem, ami a gépezetbe szokott kerülni, az a GSXR kupa első versenyén gyorsan előjött. Rizivel már az első körökben elszakadtunk a többiektől. Úgy tűnt, hogy Ő biztonsági tempót megy összetett győzelme tudatában. Gyorsabbnak éreztem magam a pálya minden szakaszán. A harmadik körben megpróbáltam élre állni a célegyenes utáni 2. kanyarban, de túl szűken fordultam és kicsúszott a motorom eleje. Viszonylag kis idő elteltével ültem át az 1000-es gépről, melyen egészen más tulajdonságú gumiköpeny volt. Talán ezért értékeltem rosszul a gumi tapadó képességét. Gyorsan felállítottam és beindítottam a motort, és a mezőny után eredtem, de a legjobb köridőket futva is csak a 7.helyre sikerült feljönnöm.

Tanulva a fiaskóból, a 2. futamban türelmesen kivártam. Harmadik helyen utaztam a helyüket cserélgető Rizi és Magda mögött. Csak a 9. körben kezdtem támadásba. Ez a taktika helyesnek bizonyult, megnyertem a versenyt.

GSXR 1000-ben Dudi távolmaradása kicsit megkönnyítette a helyzetemet. Meggyőző előnnyel foglalhattam el a pole poziciót., a versenyen ezért nem kellett túlzottan óvatosnak lennem. Három körig utaztam az elsőnek rajtoló Tonini hátsó kerekén, majd megelőzve őt folyamatosan tudtam növelni előnyömet. 14mp-el nyertem, enyém volt a legjobb köridő is – 1.54.8. Sajnálom, hogy Vida Tibi bukott, mert akár hármas magyar dobogó is lehetett volna.

 

A nap fénypontjaként jött a 200 mérföldes endurance. A reggeli SST futam után visszakerült motort a szerelők azonnal kezelésbe vették. Teljes körű átvizsgálás, gumi csere, előkészületek gyors tankoláshoz és gyors kerék cseréhez, taktikai megbeszélés, matematika…Forrt a levegő a boxban. Kitűnő partnerrel, Rizivel vághattam neki a versenynek. Mindketten jobb idővel zártuk az időmérőt, mint legnagyobb ellenfeleink a Kispataki-Vida illetve a Bitter – Magda páros. A taktikánk roppant egyszerű volt: a végén elsőként megpillantani a kockás zászlót!

Ehhez egyenletes gyors köröket kellett futni, kímélni a gumit és spórolni az üzemanyaggal.

Két tankolást terveztünk, a gumicserét annak állapotától tettük függővé. Betartva ezt a taktikát a leghosszabb ideig tudtunk mindkét váltásnál kint maradni. (kivéve Bittiéket, akik nagy tankkal mentek és csak egyszer cseréltek.) Kiváló munkát végzett a boxban működő személyzet. A legrövidebb kiállásokat produkálta csapatunk.

Az utolsó váltás előtt egyértelmű volt, hogy megússzuk a gumi cserét. Rizi nem hogy lassult, hanem ellenkezőleg egyre gyorsabb köröket futott. 34 mp előnnyel vágtunk neki az utolsó 19 körnek. Engem nyugalomra intett csapatfőnökünk: a cél biztonságosan behozni a motort az első helyre. Ezt nem volt nehéz teljesíteni.

 

Kifogástalan háttér munka, gyors versenyzők, jó gumi választás, tökéletes stratégia – az eredmény 1. helyezés az abszolút kategóriában.

 

Következik Brno, az Alpok – Adria záró fordulója. Igyekszem ott is helytállni.

 

 Fotók

 

                            

Még nincs hozzászólás.
 
BlogPlusz
Friss bejegyzések
2025.04.11. 23:14
2024.04.19. 21:03
2024.04.05. 17:33
2024.04.03. 17:11
2024.03.31. 23:20
Friss hozzászólások
 
Tartalom