Németh Balázs

NÉMETH BALÁZS


"ÉV SPORTOLÓJA"  2009, 2011
"Újbuda kiváló sportolója" 2014
Az év legeredményesebb motorversenyzője 2014
 

 
Menü
 
Motor
 
Levelezés
 
Partner
 
link
 
Datum
2025. Július
HKSCPSV
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
<<   >>
 
Látogatók
Indulás: 2005-09-19
 
Pontos idő
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
versenyzők
 
G-mail
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
Hirlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Forum
 
Pályák
 
Keres-kínál
 
Tesztmotor
 
tár
Tartalom
 
Hírek
Hírek : Túl a nehezén

Túl a nehezén

  2012.03.14. 04:07

Team Tóth blog -- első bejegyzés


A vasárnapi futamot követően fárasztó, 40 órás repülőút után kedden késő este landolt az A320-as Airbusunk a Liszt Ferenc repülőtéren. Ezzel véget ért a két hetes ausztráliai kalandunk. Nem csak az utazás, hanem az idegenben eltöltött idő is hosszú volt.
 

 
A Phillip Islandi futam a világbajnokság egyik legnagyobb erőpróbája. A hosszú repülőút és a 10 óra időkülönbség mindenkit megvisel. Még két- három nappal az érkezés után is jól elkülönülő két embercsoportot lehet megkülönböztetni a pályán: az ausztráliaiakat és az alva járókat.
 
A Malév csődje miatt az idei utunk a szokásosnál is kényelmetlenebb volt. Eredeti helyfoglalásunkat törölték, kénytelenek voltunk elfogadni az éppen felkínált lehetőséget. Végül három járattal, több mint 10-15 órás reptéri várakozással megtoldva értünk célba.
 
Megérkezésünkkor örültünk a kellemes nyárnak, és a bennünket szinte barátkén fogadó kedves ismerősöknek. A teszt még ideális időjárási viszonyok között zajlott, a hétvégi 38 fok azonban a télből jött embernek elviselhetetlen volt.
 
Számunkra is meglepően jó eredményekkel kezdtük a tesztet, ellenfeleink elképedéséről nem is beszélve. A Superbike Világbajnokság hivatalos honlapján is említést tettek pár sorban fejlődésünkről. Én az első tesztnapon a 4. és 6. helyet szereztem meg, a második napon pedig sikerült megragadni az első nyolcban. Minden pályára lépés során javítottam köridőmön. Az időmérő edzéseken is jól szerepeltem, ennek köszönhetően a 8. kockába kvalifikáltam. Nagy reményekkel vártam a vasárnapi futamot, de az sajnos nem úgy zajlott, ahogy megálmodtuk. A Pirelli által felkínált egyik gumikeverék sem bírta a reszelő érdességű és  közel 50 C°-os aszfaltot. Ez a Pirelli szakemberei számára is nyilvánvalóvá vált, ennek beismerése, hogy a versenytávot 21 körről 15-re csökkentették. Ezek a körülmények azonban mindenkit egyformán érintettek. Ezt a problémát én megfejeltem azzal, hogy egy selejtes gumi garnitúrát kaptam ki. Edzésen futott 1:35.2-es időmhöz képest a nyolcadik körtől nagy kockázatot felvállalva is csak 1: 40 körüli, a verseny végén pedig 1:44-es köröket tudtam futni. A telemetriát visszanézve, már a második körben észlelhetők voltak a rendellenes megcsúszások a kanyarokban. Szerelőim szerint a következő körben már szétrobbant volna a gumim.
 
Lehangoltak ugyan a történtek, de minél gyorsabban törölnöm kell ezeket az emlékeket, és teljes erővel a következő megmérettetésre kell koncentrálnom.
 
Remélem egy ilyen futam után Imolában Fortuna rám mosolyog, annál is inkább, mert tavaly ezt nem tette meg. Tíz helyet javítva rajtpozíciómon, pontszerző helyről motorhiba miatt fel kellett adnom a versenyt. Idén ez remélem nem így lesz!
 
Egyébként bizakodó vagyok, mert az ausztráliai szereplésünk egyértelműen bizonyította, hogy közelebb kerültünk az élvonalhoz, és képesek vagyunk kisebb fajta meglepetéseket is okozni. Egy imolai jó szerepléssel szeretném kárpótolni szurkolóimat, akik a Phillip Islandi futam után nem bonthatták meg behűtött pezsgős üvegeiket.

Üdv,
Balázs

Még nincs hozzászólás.
 
BlogPlusz
Friss bejegyzések
2025.04.11. 23:14
2024.04.19. 21:03
2024.04.05. 17:33
2024.04.03. 17:11
2024.03.31. 23:20
Friss hozzászólások
 
Tartalom