Németh Balázs

NÉMETH BALÁZS


"ÉV SPORTOLÓJA"  2009, 2011
"Újbuda kiváló sportolója" 2014
Az év legeredményesebb motorversenyzője 2014
 

 
Menü
 
Motor
 
Levelezés
 
Partner
 
link
 
Datum
2025. Június
HKSCPSV
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Látogatók
Indulás: 2005-09-19
 
Pontos idő
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
versenyzők
 
G-mail
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
Hirlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Forum
 
Pályák
 
Keres-kínál
 
Tesztmotor
 
tár
Tartalom
 
Hírek
Hírek : 2011 - es versenyévad a számok tükrében

2011 - es versenyévad a számok tükrében

NL  2011.10.29. 01:44

Kiemelkedően sikeres évet zárt a Team Hungary Tóth 2011-ben


Az év elején senki sem számított ilyen ragyogó szereplésre.
Imi tavaly egy Pramac műhelyben felkészített motorral versenyzett, de sajnos technikai problémák egész évben gátolták. Lehet, hogy jobb a Végh-tech tuning műhelye, mint a „Nyugat-európai varázskonyhák”? Az eredmények azt sugallják, lehet velük versenyezni. Motorjaink a 12 futamon mindössze két alkalommal nem értek célba, akkor is alkatrészek anyaghibája miatt. Csapatunk így a legmegbízhatóbbak között van a Kawasaki Motocard és a Ten Kate társaságában.

Jót tett a csapatnak a vérfrissítés, Németh Balázs megjelenése is. Balázs nagyon ki volt éhezve a versenyzésre, hiszen „Az év sportolója” címet eredményező Motogp beli kiváló szereplés ellenére csapat nélkül maradt 2010-ben, és kénytelen volt kihagyni a teljes szezont. Boldog volt, hogy visszatérhetett a Supebike világbajnokság supersport -600-as kategóriájába, és nagyon hálás ezért Tóth Imre csapatfőnöknek. Külön örömöt okozott számára, hogy ismerős arcok nagy szeretettel fogadták. Aki próbált már 20 évesen egyedül, barátok és ismerősök nélkül magányosan helytállni a nagyvilágban, egy ilyen kemény, streszhelyzetekkel teletűzdelt sportágban, az tudja értékelni, hogy ez mit jelent.
A sikerekre éhes Németh Balázs, és az előző évben hasznos tapasztalatokat szerzett Tóth Imre meglepett minden motoros szakembert és kivívta elismerésüket.
Imi 13 ponttal a 19. helyen, Balázs 42 vb ponttal a 15. helyen végzett az összesített pontversenyben.  A Team Hungary Tóth számára ez az 55 pont a 10. pozíciót jelentette, és teljesen a gyári kapcsolattal rendelkező csapatok mögé zárkózott fel.
A kommentátorok által „legjobb Közép-európai csapat”-nak kikiáltott egyesületünk többször szerzett olasz, svéd, ausztrál, svájci, holland és dán skalpokat is, kitörölhetetlenül bevésve nevét a WSB „történelem könyvébe”
Misanot kivéve minden futamon pontszerzők voltunk, négy alkalommal sikerült a kettős pontszerzés, négyszer végeztünk az első tízben.

Kiváló versenyzői kvalitásokat igazol a versenyzők performance mutatója. Balázs átlagosan 10, Imi 6 helyet javított helyezésén a rajtrácshoz képest.

Összefoglalva, az eddigi sikerek mérföldkövei a következők voltak:

  • 55 vb pont, csapatban 10. helyezés
  • egyéni pontversenyben 15. és 19. helyezés
  • négy alkalommal dupla pontszerzés
  • hetedik helyezés Silverstoneban
  • 4 alkalommal első tízen belüli eredmény
  • felzárkózás az élmezőnyhöz 1 mp-en belülre
  • a versenyzők szenzációs stabilitása és performance mutatói: legmagasabb a befejezett versenyek száma, és átlagosan 8 helyezést javulnak a rajtrácshoz képest.

Érdemes pár gondolat erejéig hosszabban elidőzni néhány jelzőkő mellett.
Az 55 vb pont illetve a10. helyezés magáért beszél. Ezt az eredményt a csapat saját lehetőségeire támaszkodva, magyar versenyzőkkel, zömében magyar szerelőkkel és technikai bázissal érte el.
Figyelemre méltó a pilóták egyéni teljesítménye is. Az idei pontvadászatuk nagyban hozzájárult ahhoz, hogy a magyar motorosok „minden idők világbajnoki ponttáblázatán” nagyon előkelő helyre kerüljenek. Mindössze hárman előzik meg őket ebben a rangsorban: Drapál János, Szabó László és Talmácsi Gábor.
A versenyeken elért időeredmények alaposabb vizsgálata bizakodásra ad okot.
Az utolsó versenyeken Balázs egy másodpercen belülre került a futamgyőztes köridejéhez képest. Silverstoneban ez 66 század, Portimaoban 78 század másodperc volt. Silverstoneban a 16 körös verseny 8 körében gyorsabb volt, mint az éllovasok, és a 21. rajtkockából indulva a 7. helyet szerezte meg.
A verseny után Balázs sok elismerő vállveregetést kapott.
Ha nem büntetette volna a technika ördöge Imolában illetve Leonov nem rohan neki Portimaoban,  megismételhette volna ezt az eredményt. Sajnos, ismert anyagi okok miatt nem lehetett ott Brnoban, pedig ezt a pályát ismeri a legjobban, és jó esélye lett volna több vb pont megszerzésére. De tudjuk, a motorsportban nincs értelme a „ha” szócskával kezdődő mondatoknak…

Reméljük, hogy jövőre  mind a technikai háttér fejlesztéséhez mind a tesztekhez lesznek forrásaink. A telemetria, kipörgés gátló, profi lengéscsillapítók beépítése köridőben több tized másodpercet is hozhatnak. Nem is merek számolni…!

Az idei évünk valószínű mindenkit meggyőzött arról, hogy csapatunk kiváló eredményekre képes. A 2011-es év nagyon jó alap a továbblépéshez. Egy ütőképes team kovácsolódott össze, melyben mindenki tudja, és jól végzi saját feladatát. Nagyon jó a hangulat a boxban, kiváló  kapcsolat  alakult ki a csapattagok között.
A csapatfőnök Tóth Imre ugyanezzel a csapat felállással szándékozik nekivágni a 2012-es szezonnak, és nem véletlen, hogy nagyon bizakodó az eredményeket illetően.
Azt is reméljük, hogy sikereink komolyabb visszhangot kapnak majd a médiában. Méltatlan a motorsport sikereinek agyonhallgatása, és az a helyzet, hogy önjelölt szerencselovagokról, celebekről, silány teljesítményekről szólnak a hírek, a komoly eredményeket elérők pedig árnyékban maradnak. Csapatunk mindent megtesz, hogy jövőre ez ne így történjen.

 

ÖSSZETETT PONTVERSENY
PERFORMANCE MUTATÓK


 

Még nincs hozzászólás.
 
BlogPlusz
Friss bejegyzések
2025.04.11. 23:14
2024.04.19. 21:03
2024.04.05. 17:33
2024.04.03. 17:11
2024.03.31. 23:20
Friss hozzászólások
 
Tartalom