Németh Balázs

NÉMETH BALÁZS


"ÉV SPORTOLÓJA"  2009, 2011
"Újbuda kiváló sportolója" 2014
Az év legeredményesebb motorversenyzője 2014
 

 
Menü
 
Motor
 
Levelezés
 
Partner
 
link
 
Datum
2025. Március
HKSCPSV
24
25
26
27
28
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Látogatók
Indulás: 2005-09-19
 
Pontos idő
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
versenyzők
 
G-mail
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
Hirlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Forum
 
Pályák
 
Keres-kínál
 
Tesztmotor
 
tár
Tartalom
 
Hírek
Hírek : Motorrevű-- A göröngyös boxutca

Motorrevű-- A göröngyös boxutca

  2012.03.23. 23:25

Jövő héten folytatódik a kaland. A Superbike Világbajnokság következő helyszíne Imola lesz.


A motorsport olaszországi szentélye 2001 óta fogadja vendégül a versenysorozatot. A pálya korábbi dicső napjaiban, 1980-tól 2006-ig, a Forma -1 pilótái vívtak itt életre - halálra menő nagy csatákat. Schumacher, Lauda, Picquet győzelmei, de sajnos Ayrton Senna tragikus halála is eszünkbe jut a pálya kapcsán. A helyszínt a Ferrari maranelloi tesztpályája tette ismertté. Mai neve – Autodromo Enzo & Dino Ferrari – is ezt a szoros kapcsolatot jelzi.




A mezőny ezen a versenyen kiegészül, itt lesznek azok is, akik nem tudták felvállalni az ausztrál futam magas logisztikai költségeit. Supersportban 32-en állunk majd fel a rajtrácsra. Itt lesz a tavalyi futam mindegyik dobogósa Foret, Lowes és Parkes. És sokan leszünk, köztük én is, akik el akarják kerülni a tavalyi fiaskót. 11-en nem tudtuk befejezni be a 2011-es futamot. Volt aki bukás miatt, és voltunk néhányan, akik műszaki hiba miatt. Roccolinak és Scassanak mindkettő összejött.
A 4936 méter hosszú, 13 bal és 9 jobb kanyart tartalmazó pálya lejtőivel, emelkedőivel rengeteg meglepetést tartogat. A pályán elhelyezett 4 darab sikane imolai specialitás. Több olyan féktáv van, amely kanyarodó szakaszra esik. Viszonylag kevés az előzési pont. A tavalyi két edzésnap kevés volt ahhoz, hogy minden kanyar kombinációt leiskolázzak. Idén, felhasználva a korábban szerzett tapasztalatokat, erre már több esélyem lesz. Az edzésnapokra szánt házifeladat a pálya minél alaposabb feltérképezése.
Ha sikerül egy harrmadik sornál nem rosszabb rajtpozíciót kiharcolnom időmérőkön, akkor versenyen kárpótolhatom szurkolóimat a tavaly műszaki hiba miatt elveszített pontokért.

Még nincs hozzászólás.
 
BlogPlusz
Friss bejegyzések
2025.04.11. 23:14
2024.04.19. 21:03
2024.04.05. 17:33
2024.04.03. 17:11
2024.03.31. 23:20
Friss hozzászólások
 
Tartalom