Németh Balázs

NÉMETH BALÁZS


"ÉV SPORTOLÓJA"  2009, 2011
"Újbuda kiváló sportolója" 2014
Az év legeredményesebb motorversenyzője 2014
 

 
Menü
 
Motor
 
Levelezés
 
Partner
 
link
 
Datum
2025. Május
HKSCPSV
28
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
<<   >>
 
Látogatók
Indulás: 2005-09-19
 
Pontos idő
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
versenyzők
 
G-mail
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
Hirlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Forum
 
Pályák
 
Keres-kínál
 
Tesztmotor
 
tár
Tartalom
 
Hírek
Hírek : Véget ért a superbike világbajnokság

Véget ért a superbike világbajnokság

  2012.10.12. 11:35

Az október 7-i Magny Cours-i futammal befejeződött a 2012-es superbike világbajnokság.


Csapatunk nagy elszántsággal készült az utolsó futamra, hogy szurkolóinknak, szponzorainknak örömöt szerezzünk, és feledtessük az évközi kisebb kudarcokat. Ez sikerült, mert mindkét motorunk pontszerző helyen érkezett célba, így héttel gyarapítottuk összetett pontjaink számát.
A verseny a szokásos forgatókönyv szerint zajlott. Gyengébb motorteljesítményem miatt száraz körülmények között csak a hatodik sorba tudtam kvalifikálni. A vizes versenyen azonban rajtpozíciómhoz képest tizenegy helyet javítva, tizenkettedikként értem célba. Az évet 17 ponttal a 22. helyen zártam. Szereplésemet összevetve a tavalyi évvel, nem vagyok elégedett. A tervezett 50 pont körüli teljesítményt nem sikerült teljesítenem.
A következő időszak minden csapatnál az értékeléssel, a tanulságok levonásával telik majd.
Anélkül, hogy kibúvókat keresnék, ennek egyik okát a gyengébb technikai háttérnek tulajdonítom. Tavalyi blokkjaim elöregedtek, teljesítményben és megbízhatóságban is elmaradtak az élen menőkéhez képest. Száraz körülmények között csak a hatodik- hetedik sorba tudtam kvalifikálni. A vizes pálya valamennyire javította a versenyzők közötti esély egyenlőséget. Versenyeken általában sok helyezést javítottam, de ez nem mindig jelentett pontszerző helyet. A gyenge rajtpozíció miatt többet kellett kockáztatnom. A forszírozott versenytempó erősen igénybe vette a gumiköpenyeket, és főleg vizes körülmények között növelte a bukás kockázatát. Egy monzai hetedik és egy asseni ötödik helyezésemet dobtam el emiatt. Műszaki hiba miatt két nulla körös futamom volt Doningtonban illetve Silverstoneban. Elpártolt mellőlem a szerencse Brnoban, ahol a 14. helyen motoroztam már, amikor Quambry bukását követően beintett piros zászló miatt elvesztek nehezen megszerzett pontjaim.
Csapatunk két helyet csúszott vissza a tabellán, és 12-ik lett. Tavalyi 55 pontunk idén a kilencedik helyre lett volna elég.
A nyolc plombás szabály a rendezők szándékával ellentétes hatást váltott ki: intézményesítette a kis és nagy költségvetéssel rendelkező csapatok közötti szakadékot. A korábbiakhoz képest korlátozta ugyan a felhasználható motorblokkok számát, de a kis csapatokat, akik nem tudtak nyolc új blokkot csatasorba állítani, megfosztotta a folyamatos felújítások lehetőségétől.
Most egy rövid pihenő következik. Alapos elemzéssel fel kell tárnunk a tavalyihoz képest gyengébb szereplésünk okait, és levonni a tanulságokat. Remélem hamarosan beszámolhatok 2013-as terveimről is.

Szólj hozzá te is!
Név:
E-mail cím:
Amennyiben megadod az email-címedet, az elérhető lesz az oldalon a hozzászólásodnál.
Hozzászólás:
Azért, hogy ellenőrízhessük a hozzászólások valódiságát, kérjük írd be az alábbi képen látható szót. Ha nem tudod elolvasni, a frissítés ikonra kattintva kérhetsz másik képet.
Írd be a fenti szót: új CAPTCHA kérése
 
 
Még nincs hozzászólás.
 
BlogPlusz
Friss bejegyzések
2025.04.11. 23:14
2024.04.19. 21:03
2024.04.05. 17:33
2024.04.03. 17:11
2024.03.31. 23:20
Friss hozzászólások
 
Tartalom