Hírek : RACING TEAM TOTH BESZÁMOLÓ |
RACING TEAM TOTH BESZÁMOLÓ
Írta: Judit - 2012-01-19 2012.01.20. 00:44

Almeria - 1. nap

Bár a 2012-es szezonra versenyzőink az egész télen keményen edzettek, az igazi felkészülés a mai napon kezdődött a spanyolországi Almeria versenypályán, ahová tesztelni érkezett a Racing Team Toth.
A csapat felépítése nem változott a tavalyi szezonhoz képest. Nem is volt ok a változtatásra, hiszen a Tóth Imre - Németh Balázs páros igen eredményesnek bizonyult az előző évben. Továbbra is Honda motorokkal állnak majd rajthoz a fiúk, melyeket 2-2 magyar szerelő és egy olasz telemetriás készít fel a futamokra. Az összeállítás tehát maradt, változás csak a csapat nevében és dizájnjában történt. 2012-től Racing Team Toth néven, elegáns kék-fehér színösszeállítással láthatjuk majd a Supersport600 mezőnyében Imit és Balut, akik továbbra is a 10-es és 38-as rajtszámmal versenyeznek majd. Céljuk a tavalyi 15. és 19. összetett helyezésük jelentős megjavítása, így várhatólag gyakran tűnnek majd fel a mezőny élvonalában kék-fehér paripáik.
Ezt megalapozandó érkeztek tegnap a dél-spanyolországi Almeria aszfaltcsíkra, ahol a mai naptól rótták a köröket. Reggel 8 fok körüli hőmérséklet és szikrázó napsütés volt a pályán, ám 15 foknál így sem kúszott feljebb a hőmérő higanyszála. Az itthonihoz képest azért enyhe januári időjárás még így sem éppen optimális motoros idő, de ettől eltekintve minden szempontból hasznos ez a teszt a magyar istálló versenyzői számára. Több technikai újítást is kipróbálhatnak, illetve mind Imi, mind Balu alig várta már, hogy a krosszozással telt téli időszak után végre felpattanhassanak Hondáik nyergébe. Nagyjából 40 kört tettek meg mindketten. Imi 1.40.2, míg Balázs 1.41.5-ös legjobb köridővel zárta a napot. Balázs számára még teljesen új a �traction control� (kipörgés gátló) rendszer, hiszen nem használta az előző szezonokban, így még ismerkednie kell a technikával. Iminél a szenzorral volt némi probléma, mert hol visszajelzett, hol nem, de holnapra ezt orvosolják a szerelők, mint ahogyan mindkét fiú új blokkot is kap. A pálya egyébként nagyon �gumigyilkos�, 14 kör után már cserélni kell a kerekeket.
Nagy pozitívum, hogy az idei szezonban lehetősége van a csapatnak a tesztelésre, hiszen az elmúlt két évben erre nem volt példa. Így Almeria-ban a technika tökéletesítésére, a hivatalos szezon előtti Ausztrál teszten pedig majd a legjobb időeredmény elérésére fektethetik a hangsúlyt.
|