Németh Balázs

NÉMETH BALÁZS


"ÉV SPORTOLÓJA"  2009, 2011
"Újbuda kiváló sportolója" 2014
Az év legeredményesebb motorversenyzője 2014
 

 
Menü
 
Motor
 
Levelezés
 
Partner
 
link
 
Datum
2025. Május
HKSCPSV
28
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
<<   >>
 
Látogatók
Indulás: 2005-09-19
 
Pontos idő
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
versenyzők
 
G-mail
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
Hirlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Forum
 
Pályák
 
Keres-kínál
 
Tesztmotor
 
tár
Tartalom
 
Hírek
Hírek : DONINGTON PARK - SST VILÁGKUPA I. FORDULÓ

DONINGTON PARK - SST VILÁGKUPA I. FORDULÓ

  2007.04.04. 10:23

Hosszú előkészületek, nagy várakozás előzte meg első világkupa futamunkat. Az elvárásoknak megfelelően nagy élményt nyújtott számomra a verseny, az utazás és a világsztárok közvetlen közelsége.

 

Az elsők között érkeztünk a csütörtöki kapunyitásra. Meglepett bennünket, hogy a depo ennek ellenére tele volt. Elég sokat vártunk a bebocsátásra, de kárpótlásként nagyon előkelő helyet kaptunk. Minden fontos helytől – média központ, gépátvétel, Pirelli kamionok, superbike boxok – pár lépésre voltunk. Sőt a mobil klinika is egész közel volt, amit  a verseny után sajnos nekem is meg kellett látogatnom. Buszunkkal közvetlen a Melbourne hajtűkanyar mögé parkoltunk. Pár méterről csodálhattuk Biaggi, Bayliss, Corser, Haga és a többiek kanyar technikáját.

Az égiek nem voltak hozzánk kegyesek. Szörnyen hideg volt, erős szél fújt és az első két nap esett az eső. A gyorsasági és a jégmotor keveréke volt, amit itt előadtunk. Hogy jól szimulálják a jéghez hasonló tapadást, a Pirelli a 8 C fokos aszfalthoz  SC 2-es gumikat szállított. Nem örültünk a fenti körülményeknek. Edzéseken, versenyeken rengeteg  volt a baleset. A supersport 34-es mezőnyéből 22-en értek célba. Az én kategóriámban is kb. 10 bukás volt. A feltételek azonban mindenki számára azonosak voltak.

A legnagyobb gondot az okozta, hogy roppant kevés időnk volt a beállításokra és a pálya feltérképezésére. A 25 perces vizes szabad edzést azonnal éles  időmérő követte. 1:39.7 –es köridő, negyedik top speed, 23. pozíció. A legjobb időtől  ezzel közel 4 mp-el maradtam el. Második időmérő: 1:37.5 és az élmezőny 3 mp-en belülre került.

Jött a verseny. A 23. rajtkockából indultam. Első körben a 18. másodikban a 15. helyre jöttem fel. A negyedik körben a 13. helyen kaptam a piros zászlót. Új rajt következett. A 12 körös versenyt 8-ra csökkentették. Ebből az utolsó 5 kört nagyon előkelő helyről, közvetlen az aszfaltcsík mellől nézhettem végig. Nem így terveztem, de a Melbourne hajtűkanyar előtti sikánban kiment alólam a motor, én ágyúgolyóként utaztam tovább. A csuklóm  a nyakam és az aszfalt sérült meg. Emiatt kellett benéznem a mobil klinikára. Nagyon sajnálom, hogy nem sikerült „talpon” maradnom, mert pontszerző hely közelébe kerülhettem volna már az első versenyen. Így sajnos kárba veszett az én, és a körülöttem dolgozó és kiváló munkát végző csapat minden erőfeszítése.

 

Sérüléseim sokat javultak az utóbbi napokban. Remélem teljes értékű harcosként lehetek ott a következő valenciai futamon.

 

 

Szólj hozzá te is!
Név:
E-mail cím:
Amennyiben megadod az email-címedet, az elérhető lesz az oldalon a hozzászólásodnál.
Hozzászólás:
Azért, hogy ellenőrízhessük a hozzászólások valódiságát, kérjük írd be az alábbi képen látható szót. Ha nem tudod elolvasni, a frissítés ikonra kattintva kérhetsz másik képet.
Írd be a fenti szót: új CAPTCHA kérése
 
 
Még nincs hozzászólás.
 
BlogPlusz
Friss bejegyzések
2025.04.11. 23:14
2024.04.19. 21:03
2024.04.05. 17:33
2024.04.03. 17:11
2024.03.31. 23:20
Friss hozzászólások
 
Tartalom